Młodzież Wszechpolska rozpoczyna akcję, której celem jest doprowadzenie do odsunięcia Tomasza Lisa ze stanowiska red. nacz. „Newsweeka”. Idzie wiosna, czas zakończyć okres ochronny dla następcy Jerzego Urbana i Adama Michnika. Tomasz Lis jako redaktor naczelny Newsweeka rozpoczął regularną kampanię nienawiści w stosunku do polskich katolików i narodowców.



Kolejne okładki jego pisma regularnie, w sposób perfidny i brutalny atakują wybrane grupy społeczne. Kłamstwo, dehumanizacja przeciwnika, epatowanie obscenicznymi obrazami, obrażanie uczuć religijnych i patriotycznych znacznej części Polaków to motyw przewodni już niemal każdego numeru lisowego Newsweeka.
Dlatego apelujemy o kampanię mailową na rzecz odwołania go z funkcji redaktora naczelnego tej gazety. Dobry przykład w tym względzie dała Rada Ruchów Katolickich Archidiecezji Katowickiej. Poniżej podajemy adres mailowy do rzecznika wydawcy tygodnika Newsweek i przykładową treść maila, jak również do największych reklamodawców Newsweeka. Zachęcamy do wysłania obydwu maili.
Do dzieła!
1. MAIL DO WYDAWCY
anna.gancarz@ringieraxelspringer.com
do wiadomości:
pr@almamarket.pl
int.contact.poland@Beiersdorf.com
biuro.prasowe@lidl.pl
pr@t-mobile.pl
prpl@ikea.com
„Edyta Sadowska
Prezes Zarządu Ringier Axel Springer Polska
Szanowna Pani,
Tomasz Lis jako redaktor naczelny Newsweeka rozpoczął regularną kampanię nienawiści w stosunku do polskich katolików i narodowców.
Kolejne okładki pisma pod jego kierownictwem regularnie, w sposób perfidny i brutalny atakują wybrane grupy społeczne. Kłamstwo, dehumanizacja przeciwnika, epatowanie obscenicznymi obrazami, obrażanie uczuć religijnych i patriotycznych znacznej części Polaków to motyw przewodni już niemal każdego numeru Newsweeka.
Artykuły, m.in. te dotyczące katolików, w piśmie redagowanym przez pana Tomasza Lisa są w konflikcie z zasadami etyki dziennikarskiej. Naruszają również ‘Kodeks etyczny Ringier Axel Springer’ w punktach 15-18.
Ze względu na powyższe zwracam się z żądaniem odwołania Tomasza Lisa z funkcji redaktora naczelnego tygodnika Newsweek. Kontynuacja wydawania pisma w takim kształcie i pod takim kierownictwem zmusi mnie do wystąpienia z czynną akcją bojkotu całego koncernu Ringier Axel Springer Polska, skierowaną przede wszystkim w największych reklamodawców Państwa firmy.
Z poważaniem
……………..”
2. MAIL DO REKLAMODAWCÓW
pr@almamarket.pl
int.contact.poland@Beiersdorf.com
biuro.prasowe@lidl.pl
pr@t-mobile.pl
prpl@ikea.com
„Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na ataki jakie kieruje w środowisko narodowe i katolickie tygodnik Newsweek, kierowany przez redaktora Tomasza Lisa, zaprzestaję korzystać z państwa produktów i usług. Jako wieloletni klient Państwa Firmy żądam zaprzestania umieszczania reklam w ww. tygodniku.
Z poważaniem
……”

1 KOMENTARZ

  1. Owszem pisać można, ale czy nie lepiej uświadomić kupującym powodu dla którego nie powinni tego świństwa kupować? Skutki będą takie same jak z Newsweekiem w USA, którego miejscowi lewacy już w druku kupić nie mogą. Powodzenia życzę.

Comments are closed.