Portal Twoja Sprawa ostrzega przed najnowszą ofertą Telewizji kablowej Vectra. Prowadzi ona promocję kanałów tematycznych o sporcie, ale także z ostrą pornografią, której głównymi bohaterkami są 18-latki.

Jednym z elementów tej promocji jest spot reklamowy, określony przez portal jako „prymitywny” i „żałosny”. Problemem jest również to – na co „Twoja Sprawa” zwraca szczególną uwagę – że do reklamy dostęp mają dzieci. Portal apeluje o wysyłanie na adres prezesa Vectry apelu domagającego się wycofania wspomnianego spotu reklamowego oraz do przeproszenia klientów sieci. Poniżej treść tego apelu.

„Szanowny Panie Prezesie,

Ostatnia kampania Pana firmy promuje swoje produkty wyjątkowo prymitywną reklamą. W spocie widzimy mężczyznę, który w towarzystwie dwóch gumowych seks lalek ekscytuje się ofertą firmy Vectra – pakietem sportowym i „erotycznym”.

Chcę zwrócić Pańską uwagę na dwie kwestie. Po pierwsze na sposób postrzegania przez Pańską firmę potencjalnego klienta i odbiorcy. Wizerunek mężczyzny, który ogląda telewizję w towarzystwie seks gadżetów jest po prostu żałosny.

Po drugie – ważniejsze. Czy zdaje Pan sobie sprawę, jakie filmy reklamowane są pod hasłem „kanał erotyczny”? Czy zapoznał się Pan choćby z tytułami niektórych? Nie chcę przytaczać tych wulgarnych treści (może się Pan z nimi zapoznać na stronie www.twojasprawa.org.pl), ale podkreślam, że wśród promowanych programów, znajdują się kanały z twardą pornografią, również taką, w  której obiektem seksualnym są nastolatki lub „córki”! Co więcej praktyki seksualne odnoszące się do tych nastolatek są niezwykle obsceniczne i w taki też wulgarny sposób opisane w tytułach promowanych filmów. Zaskakuje mnie, że Vectra i Pan osobiście zdecydowaliście się  zachęcać do oglądania tego typu treści.

Reklamowanie twardych treści pornograficznych pod szyldem pakietu erotycznego jest wobec konsumentów zafałszowaniem prawdy o produkcie. Jednocześnie warto dodać, że treść reklama jest dostępna dla dzieci.

Niniejszym wzywam Pana do podjęcia niezwłocznej decyzji o wycofaniu z emisji wspomnianego spotu reklamowego i wystosowania oficjalnych przeprosin do konsumentów.

Z poważaniem…”
Link do formularza z protestem…

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here