Trusted Shops – czy otwiera drogę do sukcesu w e-commerce?

0
Zaufanie to kluczowa sprawa w biznesie. Jeśli Twoja firma nie wzbudza zaufania, nie przyciągniesz klientów. Zbudowanie renomy dla swojej marki zajmuje sporo czasu. Jest to bolączka każdej nowej firmy. Sprawdź, jak Trusted Shops może pomóc Ci w osiągnięciu sukcesu w e-commerce.

W czym pomaga Trusted Shops?

Zaufanie konsumentów do marki jest kluczowe. Jeśli sklep internetowy nie wzbudza zaufania, nie uda mu się pozyskać klientów. Kupowanie przez internet jest obciążone dużo większym ryzykiem niż zakup stacjonarny (z perspektywy konsumenta). Właśnie dlatego większość klientów w sieci kupuje od marek znanych, zaufanych, albo wcale.

Większość małych i średnich sklepów nie stać na inwestycje w rozpoznawalność marki. Kto miałby taki budżet jak giganci pokroju Allegro? Czy chociażby inne marki takie jak IKEA, Decathlon, Empik? 

Dzięki łączeniu e-sprzedaży z obsługą w punktach stacjonarnych, firmy te generują dużo większe obroty. Stać je na kampanie brandingowe. Podczas gdy polski właściciel rozwijającego się sklepu internetowego przeznacza pieniądze przede wszystkim na tę reklamę, której efekty łatwo zmierzyć oraz która bezpośrednio się zwraca (a więc Google Ads, Facebook Ads itp.).

Trusted Shops – jak pomaga?

Trusted Shops to firma oferująca rozwiązanie dla bolączek małych i średnich e-commerce. Członkostwo w Trusted Shops rozpoczyna się od profesjonalnego audytu sklepu internetowego. Dopiero po pozytywnej weryfikacji audytora, sklep otrzymuje Znak jakości Trusted Shops. Jednocześnie, od tego momentu Trusted Shops zaczyna świadczyć usługi gwarancyjne dla konsumentów danego sklepu internetowego.

W praktyce zatem konsument zyskuje z miejsca zaufanie do nieznanego mu wcześniej sklepu internetowego. Znak jakości Trusted Shops mówi sam za siebie. Bezpłatna gwarancja na całe zamówienie również. Jak pokazały liczne badania, Znak jakości Trusted Shops przyczynia się do zwiększenia konwersji w sklepie internetowym.

Przykładowo badania przeprowadzone przez zewnętrzną agencję marketingową Zeo, pokazują jednoznacznie:

Znak jakości Trusted Shops zwiększył zarówno średnią wartość koszyka, jak i wskaźnik konwersji. I to aż o około 50%!

Na czym polega audyt w Trusted Shops?

Audyt weryfikuje różne aspekty związane z działalnością sklepów internetowych, w tym:

  • Możliwość uzyskania kontakt ze sklepem
  • Ochrona danych osobowych (RODO)
  • Przejrzystość cen w sklepie, w tym cennika dostawy
  • Obecność obowiązkowych formułek prawnych w regulaminie

Trusted Shops – jak w praktyce wygląda współpraca?

Dzięki dołączeniu do Trusted Shops, otrzymujesz pakiet usług jako przedsiębiorca. System opinii, audyt Twojego sklepu internetowego, integrację z Google i inne.

Nie tylko Twój sklep zyskuje Znak jakości Trusted Shops, ale również darmową gwarancję dla Twoich klientów, system opinii czy możliwość wyświetlania opinii w Twoich reklamach w Google Ads!

Możesz samodzielnie skontaktować się z firmą. Dedykowany konsultant przedstawi Ci pełną ofertę skrojoną dla Twojego sklepu. Następnie wystarczy podpisanie umowy, aby w kolejnym kroku w prosty sposób zintegrować swój sklep z Trusted Shops. W każdym z kroków zyskujesz dedykowanego opiekuna – a w zasadzie dwóch. 

Pierwszy z nich wyjaśnia Ci wszelkie wątpliwości związane z Członkostwem. Gdy już do Trusted Shops dołączysz, otrzymujesz nowego opiekuna, który wspiera Cię w wykorzystaniu narzędzi Trusted Shops do osiągnięcia sukcesu w e-commerce. Opiekun przeprowadzi Cię przez proces integracji, ale również będzie dostępny w razie dodatkowych pytań, które nasuną Ci się w trakcie Członkostwa.

Dużą zaletą Trusted Shops, jest marka, której ufają konsumenci. Dzieje się to nie bez powodu. W Trusted Shops jako właściciel biznesu nie możesz sobie po prostu “kupić opinii”. Narzędzia Trusted Shops pomagają w zbudowaniu renomy, ale nie pozwalają na oszustwa. 

Opinie są weryfikowane przez system, a wszelkie spory pomiędzy konsumentem, a przedsiębiorcą są rozstrzygane rzetelnie wraz z dedykowanym pracownikiem Trusted Shops. Właśnie dlatego konsumenci pokładają duże zaufanie w opiniach, które znajdują w systemie opinii Trusted Shops.

Konsumenci ufają Trusted Shops

Jesteśmy konsumentami i czujemy potrzebę weryfikowania opinii na temat produktów czy firmy. W dobie dzisiejszej cyfryzacji, sięgamy w tym celu do internetu. W wielu przypadkach – niestety – internetowe opinie czy rankingi są zmanipulowane. Istnieją nawet stanowiska w firmach, które polegają na manipulacji opiniami w sieci!

Nic dziwnego, że dla konsumentów znaczenie mają tylko rzetelne opinie. Pytanie brzmi jednak, w jaki sposób można rzetelność opinii zweryfikować? Właśnie tutaj sprawdza się Trusted Shops jako zaufany podmiot trzeci. Trusted Shops sprawuje pieczę nad tym, aby opinie na temat danego sklepu internetowego były prawdziwe i rzetelne. Dlatego konsumenci ufają marce Trusted Shops.

Czy Trusted Shops to zaufana firma?

Liczby mówią same za siebie…

Przede wszystkim firma Trusted Shops funkcjonuje od 1999 roku. Została założona w Niemczech. W Polsce jest już obecna od ponad dekady. 

To jednak nie wszystko. Firma Trusted Shops udostępnia swoje usługi w większości krajów europejskich takich jak: Polska, Niemcy, Austria, Włochy, Francja, Wielka Brytania, Hiszpania, Szwajcaria, Holandia, Belgia czy Portugalia.

Co więcej, marce Trusted Shops zaufało już 30 000 przedsiębiorców.

Trusted Shops ma 20 milionów użytkowników

Na dodatek, liczba zarejestrowanych konsumentów przekroczyła w zeszłym roku 20 milionów. Mowa o konsumentach zarejestrowanych w systemie Trusted Shops

Znak jakości Trusted Shops – pomaga rozwinąć biznes

Znak jakości Trusted Shops po prostu pomaga. Konsumenci zyskują zaufanie do marki, a to przekłada się na liczbę i częstotliwość zakupów.

(Materiał zewnętrzny)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here